A A A
SmodBIP
To jest wersja archiwalna, strona została skasowana: 02.06.2015 z powodu:
nieaktualne

Najem powierzchni z przeznaczeniem na kawiarenkę teatralną

Regulamin przeprowadzenia rokowań na wynajem powierzchni użytkowej z przeznaczeniem na prowadzenie mini-kawiarenki dla Publiczności w Teatrze im. Adama Mickiewicza w Częstochowie
§1-
Zakres regulaminu
Przepisy regulaminu określają sposób i tryb przeprowadzenia rokowań na wynajem powierzchni użytkowej przeznaczonej na prowadzenie mini-kawiarenki dla Publiczności w Teatrze im. Adama Mickiewicza w Częstochowie.

§2. Organizator
1. Rokowania ogłasza Dyrektor Naczelny Teatru im. Adama Mickiewicza w Częstochowie.
2. Do sprawnej organizacji i przeprowadzenia rokowań Dyrektor Naczelny, w trybie zarządzenia, powołuje Komisję ds. rokowań (dalej: Komisja), która składa się z co najmniej
5 członków.

§3.
Cel rokowań
Celem rokowań jest wyłonienie podmiotu oferującego najkorzystniejsze warunki współpracy, z którym zawarta zostanie umowa najmu na okres 36 miesięcy z możliwością jej przedłużenia.

§4.
Termin rokowań
1. Rokowania odbędą się w siedzibie Teatru im. Adama Mickiewicza w Częstochowie przy ul. Kilińskiego 15, w dniu 26 listopada 2012 r. o godzinie 10 00 w sali nr 309.
2. Oferty można składać do godz. 09 00 dnia 26.11.2012 r. w pokoju nr 311 .

§5. Ogłoszenie
1. Ogłoszenie o rokowaniach podaje się do publicznej wiadomości w siedzibie Teatru na tablicy ogłoszeń, a ponadto na stronie internetowej Teatru. Dopuszcza się możliwość wysłania ogłoszenia do znanych podmiotów.
2. Termin podania ogłoszenia ustala się na co najmniej 14 dni przed datą otwarcia ofert.
3. Ogłoszenie o rokowaniach powinno zawierać informację o:

a) przedmiocie rokowań (opis lokalu),
b) godzinach otwarcia lokalu,
c) terminie i miejscu przetargu,
d) obowiązkach Wynajmującego i Najemcy,
e) warunkach przystąpienia do rokowań w tym o wadium,
f) osobie wyznaczonej przez Teatr do udzielania dodatkowych informacji.

§6.
Warunki uczestnictwa w rokowaniach
1. Warunkiem przystąpienia do rokowań jest:

a) przygotowanie i złożenie przez zainteresowanych - w określonym terminie i trybie -kompletnej oferty zawierającej szczegółowe informacje określone w niniejszym Regulaminie,
b) dokonanie wpłaty wadium w nieprzekraczalnym terminie określonym w zaproszeniu do rokowań i przedstawienie dowodu jego wpłaty Komisji w dniu rokowań.
2. Osoby wchodzące w skład Komisji oraz osoby z nimi spokrewnione nie mogą składać ofert w rokowaniach.


§7
Oferta
1. Oferta powinna zawierać:

a) imię i nazwisko oferenta (nazwę firmy), dokładny adres, datę sporządzenia oferty,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
c) zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON,
d) dane osobowe osób upoważnionych do składania oświadczeń woli,
e) pełnomocnictwo (w przypadku działania przez pełnomocnika),
f) pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem rokowań i jego przyjęciu,
g) propozycję stawki czynszu (netto) za jeden metr kwadratowy powierzchni lokalu,
h) informację o posiadanym doświadczeniu zawodowym oraz ewentualnych referencjach
i osiągnięciach w prowadzeniu dotychczasowej działalności,
j) propozycję projektu aranżacji lokalu,
k) pisemne oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym lokalu,
1) wyrażoną na piśmie zgodę na wykonanie prac związanych z przystosowaniem lokalu do
działalności gastronomiczno-handlowej na koszt Najemcy,
m) propozycję oferty handlowej,
n) informację o koncie bankowym oferenta, na które na być zwrócone wadium,
o) informację z ZUS o nie zaleganiu z opłatami składek.
2. Koszty dotyczące przygotowania i złożenia ofert ponoszą oferenci. Koszty te nie podlegają zwrotowi.
§ 8
Wadium
1. Wadium w wysokości 1000,00 zł (jeden tysiąc złotych) należy wpłacić najpóźniej do dnia 16 listopada 2012r.
2. Wadium oferenta, który wygra rokowania zostanie zaliczone na poczet najmu, a pozostałym uczestnikom przelane na ich konta niezwłocznie po odwołaniu lub zamknięciu rokowań, jednak nie później niż przed upływem 3 dni roboczych od dnia odwołania lub zamknięcia rokowań.
3. W przypadku uchylenia się od zawarcia umowy najmu oferent, który wygra rokowania traci wadium na rzecz organizatora rokowań
§9
Ważność rokowań
1. Rokowania można przeprowadzić, chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca wymogi i warunki określone w ogłoszeniu o rokowaniach.
2. Rokowania uważa się za zakończone wynikiem negatywnym, jeżeli nie wpłynęła ani jedna oferta lub jeżeli Komisja stwierdziła, że żadna oferta nie spełnia warunków rokowań lub wartość oferty jest niekorzystna dla Wynajmującego.

§10.
Otwarcie ofert, wybór oferenta
1. Rokowania składają się z części jawnej i niejawnej.
2. W części jawnej Komisja:

a) podaje liczbę ofert,
b) sprawdza kompletność złożonych ofert - odrzuci wszystkie oferty bez dowodu wpłaty wadium oraz niezawierające wszystkich załączników określonych w § 7,
c) ogłasza, które oferty zostały zakwalifikowane do części niejawnej.
3. W części niejawnej Komisja dokona wyboru najkorzystniejszej oferty biorąc pod uwagę:

a) projekt wystroju kawiarenki,
b) propozycję kwoty czynszu,
c) ofertę gastronomiczną ,
d) referencje oferenta.
4. Wyboru najkorzystniejszej oferty Komisja dokonuje większością głosów.

§11
Umowa najmu
1. Z przeprowadzonych rokowań Komisja sporządza protokół, który jest podstawą do zawarcia umowy najmu.
2. Wybrany oferent ma obowiązek zgłosić się do Dyrekcji Teatru celem uzgodnienia szczegółowych zapisów umowy oraz terminu jej zawarcia, nie później niż w ciągu 7 dni licząc od daty przyjęcia zawiadomienia o wyniku rokowań.


OGŁOSZENIE

Teatr im. Adama Mickiewicza z siedzibą w Częstochowie przy ul. Kilińskiego 15

zaprasza poważnych kontrahentów, zainteresowanych prowadzeniem działalności gastronomiczno-handlowej - w wynajętych pomieszczeniach Teatru im. Adama Mickiewicza w Częstochowie przy ul. Kilińskiego 15 (dalej: Teatru)
- do składania ofert i udziału w rokowaniach na wybór najemcy.
1. Przedmiotem najmu jest powierzchnia użytkowa znajdująca się w siedzibie Teatru:
a) pomieszczenie na pierwszym piętrze w foyer, w części publicznej Teatru o powierzchni 27 m2, z przeznaczeniem na prowadzenie mini-kawiarenki dla Publiczności,
2. Prowadzenie działalności w zakresie mini-kawiarenki dla Publiczności w lokalu będzie się odbywać:

a) w miesiącach wrzesień-czerwiec, tj. w sezonie teatralnym w czasie trwania spektakli, otwarcie - 60 minut przed rozpoczęciem, zakończenie 30 minut po zakończeniu spektaklu
b) w ramach prowadzonej działalności nie przewiduje się sprzedaży popcornu, chipsów,
gumy do żucia, dań gorących i garmażeryjnych,
c) w ramach prowadzonej działalności przewiduje się sprzedaż napojów chłodzących, napojów gorących, słodyczy, deserów, ciast itp.
3. Do obowiązków Wynajmującego należy, w szczególności:

a) zapewnienie sprawnej sieci elektrycznej, ciepłowniczej, wodno-kanalizacyjnej,
b) oświetlenie przedmiotu najmu,
c) ogrzewanie budynku w okresie grzewczym,
d) konserwacja i remonty dotyczące zewnętrznej substancji budynku.
4. Do obowiązków Najemcy należy, w szczególności:

a) przeprowadzenie aranżacji i remontu wynajmowanej powierzchni oraz wyposażenia w meble i niezbędny sprzęt na podstawie przedstawionego projektu
b) sprzątanie wynajmowanego pomieszczenia,
c) wywóz nieczystości stałych i odpadów technologicznych,
d) spełnienie warunków sanitarnych zgodnych z obowiązującymi przepisami.
5. Oferta na najem lokalu powinna zawierać:
a) imię i nazwisko oferenta (nazwę firmy), dokładny adres, datę sporządzenia oferty,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,,
c) zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON,
d) dane osobowe osób upoważnionych do składania oświadczeń woli,
e) pełnomocnictwo (w przypadku działania przez pełnomocnika),
f) pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem rokowań i jego przyjęciu,
g) propozycję stawki czynszu (netto) za jeden metr kwadratowy powierzchni lokalu,
i) informację o posiadanym doświadczeniu zawodowym oraz ewentualnych referencjach i osiągnięciach w prowadzeniu dotychczasowej działalności,
j) propozycję projektu modernizacji lokalu,
k) pisemne oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym lokalu,
l) wyrażoną na piśmie zgodę na wykonanie prac związanych z przystosowaniem lokalu
do działalności gastronomiczno-handlowej na koszt Najemcy,
m) propozycję oferty handlowej i,
n) informację o koncie bankowym oferenta, na które na być zwrócone wadium,
o) oświadczenie o niezaleganiu z opłatami składek ZUS/KRUS oraz względem Urzędu
Skarbowego.

6. Warunkiem przystąpienia do rokowań jest dokonanie wpłaty wadium w wysokości 1000,00 zł na konto Teatru im. Adama Mickiewicza w Częstochowie w ING Bank Śląski O/Częstochowa, nr 89 1050 1142 1000 0005 0162 3532 najpóźniej do dnia 23 listopada 2012 r., a dowód wpłaty należy przedłożyć Komisji ds. rokowań w dniu rokowań. Wadium nabywcy zostanie zaliczone na poczet ceny najmu, a pozostałym uczestnikom przelane na ich konta niezwłocznie po odwołaniu lub zamknięciu rokowań jednak nie później niż przed upływem 3 dni roboczych od dnia odwołania lub zamknięcia rokowań.
W przypadku uchylenia się od zawarcia umowy najmu oferent, który wygra rokowania traci wadium na rzecz Teatru, a Teatr zaprasza do negocjacji oferenta, który złożył kolejną najkorzystniejszą ofertę.
7. Oferty dotyczące rokowań należy składać w zamkniętej kopercie z odpowiednim dopiskiem: „rokowania na wynajem lokalu gastronomiczno-handlowego" w siedzibie Teatru, pokój nr 311, (sekretariat) w terminie do 26 listopada 2012 r. do godz. 09 00.
8. Komisyjne otwarcie ofert, w obecności oferentów nastąpi w dniu 26 listopada 2012 r. w siedzibie Teatru, pokój nr 309, o godz. 10 00.
9. Wybrany Oferent, zostanie zawiadomiony o wyniku rokowań, na piśmie w terminie 14 dni, licząc od daty rozpatrzenia ofert i zaproszony do podpisania umowy najmu.
10. Zainteresowanym przysługuje prawo wglądu do Regulaminu rokowań oraz prawo uzyskania bliższych informacji dotyczących składania ofert i przedmiotu rokowań. W tym celu należy kontaktować się z Panem Zbigniewem Macherzyńskim – Specjalistą d.s. inwestycji i remontów (nr teł. 034 372 33 43, kom. 666921941) lub Panią Jadwigą Paciorkowską - główną księgową tel. 34 472 33 01 , kom. 0601626326

Częstochowa, dnia 7.11.2012r.

FORMULARZ OFERTOWY:

……………………………………………………………………………………………………………


…………………………………………………………………………………………………………..


…………………………………………………………………………………………………………


…………………………………………………………………………………………………………
imię i nazwisko oferenta (nazwę firmy), dokładny adres, tel, e-mail


……………………
data sporządzenia oferty
Wartość oferowanej miesięcznej stawki czynszu netto:


…………………………………………………..


…………………………………………………………………………………………………………………………..
dane osobowe osób upoważnionych do składania oświadczeń woli
OŚWIADCZENIE O ZAPOZNANIU SIĘ Z REGULAMINEM ROKOWAŃ I JEGO PRZYJĘCIU
Ja niżej podpisany(a) oświadczam, że zapoznałem (am) się z regulaminem rokowań i akceptuję jego postanowienia.

………………………………..
OŚWIADCZENIE O ZAPOZNANIU SIĘ ZE STANEM TECHNICZNYM LOKALU
Ja niżej podpisany(a) oświadczam, że zapoznałem (am) się ze stanem technicznym lokalu

……………………………
Wyrażam zgodę na wykonanie prac związanych z przystosowaniem lokalu do
działalności gastronomiczno-handlowej na mój koszt ,
…………………………………………
PROPOZYCJA OFERTY HANDLOWEJ


NR KONTA BANKOWEGO, NA KTÓRE NA BYĆ ZWRÓCONE WADIUM,

……………………………………………………………………………………………..
Oświadczam, że nie zalegam z płatnościami ZUS/KRUS oraz należnym podatkiem względem Urzędu Skarbowego.
…………………………………………..
Wykaz załączników do oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
b) zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON,
c) pełnomocnictwo (w przypadku działania przez pełnomocnika),
d) informację o posiadanym doświadczeniu zawodowym oraz ewentualnych referencjach
i osiągnięciach w prowadzeniu dotychczasowej działalności,
j) propozycję projektu modernizacji lokalu,




Opublikował: Asia Karkoszka
Publikacja dnia: 09.11.2012
Podpisał: Joanna Karkoszka-Toborek
Dokument z dnia: 08.11.2012
Dokument oglądany razy: 3 224
Wersja do druku